Osnovna obilježja CallShop rješenja:
- web based administracija putem bilo kojeg internet preglednika
- upravljanje računima i programom u realnom vremenu
- intuitivan engine alat za definiranje cijena (promjena jedna po jedna ili .csv upload)
- auto/manualna daljinska kontrola govornica (block/unblock)
- kontrola, nadzor i monitoring svakog poziva
- brz i jednostavan biling sustav
- napredni statistički alati za evaluaciju zarade
Naplatni sustav nalazi se lokalno na CShop uređaju, te je web baziran (za administriranje pristupom putem interneta). Korisnik na lokaciji može uploadati svoje cijene prema korisnicima. U realnom vremenu moguće je pratiti statuse telefonskih govornica te se na zaslonu monitora prikazuje slijedeće:
- onhook
- offhook
- dialing
- ringing
- connect
- disconnect
Tijekom poziva na zaslonu monitora računala prikazuje se birani broj, početak poziva (datum i vrijeme), trajanje poziva i trošak učinjen na svakoj govornici. Printanje računa vrši se po završetku svakog poziva.
Na zaslonu telefona prikazuje se utrošak prilikom svakog poziva (cijena poziva). Uskoro je u planu mogućnost prepaid opcije za korisnike gdje naplatni sustav evidentira potrošnju obrnutim redoslijedom.
Sistem Specifikacija:
- uplink protokol, H323 ili SIP
- modularno rješenje od 1 do 24 govornice
- predefiniran sustav za račune po pojedinoj govornici (instant)
- prikaz tarifiranja (trajanje i cijena) na telefonu za svaki poziv (push2phone) - IP telefoni samo
- korištenje telefonskog ekrana za interakciju sa korisnicima
- podrška za SCCP, SIP ili obične fiksne analogne/digitalne telefone
Software - osnovni opis:
- operativni sustav: Linux
- ugrađena ePeritus platforma
- integrirano do 8 fxs portova
- integrirano do 24 SIP ili SCCP telefona
- integrirano do 10 SIP/H323 trankova
Instalacija:
- spajanje na cs1xx uređaj (napajanje, ethernet veza, itd.)
- spajanje na program unutar LAN mreže ili preko interneta (web based)
- definirati željeni broj aktivnih telefonskih govornica
- definirati cijene ili koristiti unaprijed definirane iz quick starta
- definirati informacije za uplink operaterski trunk
- početi koristiti platformu i obavite svoj prvi telefonski poziv
Kratki osvrt tijeka poziva i naplatnog sustava CShop aplikacije:
- korisnik uspostavlja poziv sa npr. cs1xx govornice pozivajući željeni int. broj
- cs1xx aplikacija koja se nalazi u CShop uređaju počinje sa snimanjem CDR-a (Call Detail Record) za taj poziv
- poziv je poslan preko interneta (npr. dsl) prema carrieru odnosno unaprijed definiranom operatoru kojem se šalje promet
- carrier usmjerava poziv prema odabranoj destinaciji - broju
- kada je poziv terminiran cs1xx će imati kompletan CDR za obavljeni poziv
- navedeni CDR se zatim koristi za naplatu tj. izdavanje računa prema krajnjem korisniku ili po želji se može raditi određena statistička analiza poziva
